På liv och död

Ligger och kollar på 112 på liv och död, tycker såna program är riktigt kul att kolla på faktiskt!
Efter det här ska jag ta mig orken att packa, åker till mamma i Vallentuna direkt efter skolan för att sedan på fredag åka till syster i Dalarna och fira henne och hennes 3 barn som fyller/fyllt år! Kommer bara vara där över dagen men det kommer bli mysigt att träffa en del av släkten igen :)
Kommer känna mig jätte taskig som lämnar min misse i flera dagar, haha får typ skuldkänslor! Men han klarar sig alltid :)

Så jävla härligt väder ute nu också, längtar verkligen till sommaren och känner på mig att den kommer bli bäääst! <3



Bild från Kreta -07, saknad på det också <3

Seg dag

Som rubriken säger har den här dagen varit otroligt seg, började vid halv 2 och slutade vid 4 ungefär. Under den tiden gjorde vi inte mycket alls fick veta att New York resan som vi ska göra med klassen inte blir av förän i trean och det var ju lite synd men ser fortfarande fram emot det! Sen hade två i min klass utvecklingssamtal men jag får vänta för att pappa ska vara med iom att jag inte är 18 än..
Sen dess har jag bara vart hemma i princip ätit middag och tagit det lugnt.

Har inte mycket mer att skriva och ingen ork att tänka ut något vettigt heller haha!

Skolan

Sitter i skolan och tråkar har inget vettigt att säga mer än att jag vill hem :)

Puss på alla söta <3

Godmorgon

Vaknade dock inte nu utan vid 10. Skolan vet jag inte när den börjar eftersom min lärare måste vara hemma och vänta på att någon snubbe skulle komma och fixa nå vattenskit. Så han skulle höra av sig..
Sitter här och har ganska tråkigt för tillfället och väntar på att Jessica ska börja röra sig mot Södertälje!

Tänkte lägga upp Dagens outfit senare, har inte orkat ta någon bild ännu så lägger sålänge upp Dagens vill ha!



Sitter och bara längar efter en ny telefon, känns som att min jag har nu gör allt för att jag ska bli irriterad på den!

2 ½ men!

Ligger just nu i sängen och kollar på 2 ½ med katten (Guinness) brevid mig. Måste bara tala om att han är nog världens tuffaste katt! Har två hundar här hemma som inte är vana med katter och vi har tagit hem Guinness för bara några månader sen och har ett galler så dom kan stå och kolla på varandra och vänja sig. Och han har två gånger nu hoppat över gallret till hundarna. Trodde jag aldrig skulle hända men han var lika snabbt uppe igen :)
Men nu är det puss och godnatt för min del, kommer inte somna än men ska lägga mig ner iallafall! <3

Slänger in en bild på min sötnos!


Allmänt test

Hur bor du: Radhus i Södertälje.
Brukar du komma i tid: Oftast faktiskt.
Hur lång är du: Typ 175 kanske.
Kan du laga mat: Ja typ går det programmet så det borde jag kunna
Vad jobbar du med/pluggar du: Hotell & Restaurang programmet
Vad har du på dig just nu: Mjukiskläder
Har du någon fobi: Spindlar isf
Hade du en bra kväll igår: Hmm.. Nej, mitt internet dog!
Vilket är ditt senaste inköp: Cola
Din favoritdryck på morgonen: Te
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Studiebidraget
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Jadu jag vet inte?
Vem snackade du med senast: Kristin
Varm favoritdricka: Choklad eller te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola!
Alkoholhaltig favoritdricka: Artic eller Smirnoff ice
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jadu?
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Haha testa mina gränser
Någon jag stör mig på: Tänker jag inte skriva ngt om här
Intressen: Vänner och festa
Senaste person du kramade: Var nog.. My eller Jessica
Senaste person du ringde: Jessica
Senaste person som ringde dig: Fia
Vad drack du senast: Pärondricka
Vill du ha barn: Någon gång ja
Längtar du till din nästa födelsedag: Som fan!
Har rakat dina ben någon gång: Men jaa?
Är du sugen på något nu: Cola
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga
Använder du hudkräm: Ibland
Attraheras du av män med skägg: Njaaa
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop är lättast
Brukar du baka: Händer
Röstade du i det senaste valet: Nej men ska rösta i år
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Måste nog svara ja faktiskt
Vilken låt lyssnade du senast på: Rude boy - Rihanna
Har någon annan sovit i din säng inatt: Guinnes
Vad tycker du är äckligt: Öl
Har du pengar på mobilen: Abonnemang så ja

Ny blogg.. Igen

Har haft blogg förut vet inte hur många gånger jag försökt. Men den här gången var det Kristin som tyckte att jag skulle börja igen, vi får väl se hur det går! Är även hon som fixat min design eftersom jag själv inte är så inne på sånt, haha.

Men iallafall, som namnet lyder så festar jag ganska så mycket, när jag är på humör för det vill säga. Är snart 18 år och då kommer det väl bara bli mer kan jag tänka mig :) Just nu har jag absolut ingen aning vad jag ska skriva om så tips är alltid välkommet!

Bild från i helgen, blir lycklig av att bara kolla på den!
Bild från i lördags, hade hur kul som helst med underbara människor!

Välkommen till min nya blogg!

Designen i fokus så länge ♥

RSS 2.0