Ingen ork

Har inte haft någon ork alls att blogga idag. Imorse när jag vaknade var halva ansiktet som bedövat, kändes som jag vart hos tandläkaren precis. Lite senare kom även handen och jag kunde knappt ta tag i något. Lite läskigt var det men jag tror det var en nerv eller något som kommit i kläm. Har även haft ont i huvet nästan hela dagen, nu har den försvunnit. Jag menar, det är ju lördagskväll kan ju inte sitta hemma när det händer något!
Ska in till stan om kanske någon timma och vara i Nacka tror jag. Blir väl lite chill-kväll bara och inte så mycket dricka!



Stereo love - Edward Maya & Vika Jigulina.



Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Heej babe! Vad tycker du om min nya väska?



KRAM!

2010-04-18 @ 10:21:38
URL: http://hellonicki.se
Postat av: LIENE

sv: Ja det får inte bli utanför på nåt konstigt sätt, ser bara fult ut och som du säger så passar inte alla i det heller.

kram:)

2010-04-18 @ 11:24:33
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0