Pengar

Just nu känner jag bara för att åka och shoppa massa nya sommar kläder, men det har man ju inte råd med.. Önskar att man hade lite mer pengar att leva på varje månad men dom försvinner så snabbt. Hoppas på att få lite pengar när man fyller år, det är ju lagom till sommaren så kanske man kan köpa lite nytt till garderoben! Har hur mycket som helst, men använder knappt hälften..
Har ingen aning om vad jag ska skriva om just nu, helt tomt i huvet. Ska försöka plugga lite till så jag klarar provet imorgon iallafall!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hjälper gärna till och rensar din garderob och rum imorgon? :D

2010-04-18 @ 21:24:14
URL: http://threeshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0