Praktik

Började som sagt 7 imorse, gick med andra ord upp 6. Inte likt mig, men vaknade en kvart innan klockan ringde men låg såklart kvar och försökte somna om den sista kvarten! Första dagen på praktiken var bra faktiskt, trodde aldrig jag skulle orka hela dagen men jag kände knappt av att jag vart vaken sen 6, inte ens nu!
Ligger i sängen nu och kollar på tv och blir deppig över skit vädret som är! Usch vad jag inte vill ha snö, eller är snön det nya regnet? Man börjar ju undra eftersom det smälter så fort det lagt sig på marken..
Lägger in en låt som jag hörde på Lugna Favoriter idag, som jag älskade förut och faktiskt kan lyssna på fortfarande ibland!

Sonja Aldén - För att du finns


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: okej.

Hoppas du har en bra dag idag:)

2010-04-23 @ 09:19:01
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0